Måndag

Idag har jag skolat mig, pluggat (fett duktigt), varit på visning och tränat. Träningen var kul och inte bara jobbig, men det var mest för att jag tävlade med mamma(som var mer eller mindre medveten om tävlningen som pågick).

Nu är det top model och pannkakor som Jonas får laga. Det är nog första gången han är tillåten framför spisen, men jag känner mig lite orolig. Inte för att jag itne tror att det kommer bli bra, utan mest för att han kanske inte kommer göra prick som jag gör. Det är skrämmande.

Nu ska jag göra lite grädde till pannkisarna, gotte.

Elin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är din mor upp i dagen. "Det finns en väg som leder till Rom, alla andra leder vilse" liksom.

2011-01-31 @ 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0