Lördag

Idag har jag varit så sjukt jävla duktig. Dagen började med att jag gick upp klockan åtta, vilket är ett åstakommande i sig då vi kom hem från Karro och Martin och monopolspel igår klockan halv ett och jag gärna sover hur länge som helst. Hur som helst, jag gick upp, dressade på mig, gick till bilen, blev körd till klubbstugan och var med på skidkurs. Träning, check!

Sedan åkte vi hem och åt lunch. Det bjöds på gårdagens middag, som bestod av köttfärsbiffar med fetaost. Till detta fick vi klyftpotatis och tzatsiki. Gotte.

Efter lunchen lyckades jag få Jonas att kolla på Den tibetanska mumiens gåta i ungefär 20 minuter. Sedan var det dags för det vi alla fasat; undanplockning inför städning. Wääää! Och som jag har plockat och donat. Jag lyckades plocka in skrivbordet i sovrummet, och den feta fåtöljen hjälpte Jonas mig att plocka in i vardagsrummet. Detta och lite till har tagit ungefär tre timmar. Trist, men jag lyckades göra det lite kul genom att köra musik på järnet och sjunga och dansa till detta samtidigt som jag plockade.

Men det var fett värt, för nu har jag bästa bloggplatsen i hela lägenheten.


Nu väntar IKEA som belöning. Life is SWEET!

Elin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0