Måndag

Idag är en vanlig dag, och jag har varit i skolan. Det var inte superkul, och jag hajjade inte allt som vi gjorde men det har förhoppningsvis löst sig tills på torsdag. Dagen D. Jag kan bara hoppas att jag fattat när Ms/P ökar och när det inte gör det.

Jag har även hängt med taxarna. Dock var Felix inte så happy över mitt vaktande då han hellre ville vara ute och hänga. Detta tog sig i form genom mer eller mindre konstant pipande från halv sju till nio. Sisådär roligt tyckte jag att det var. Felix däremot verkade inte ha några som helst problem med sina ljud, så han fortsatte glatt.

Satt och läste igenom gamla inlägg i bloggen igår, och insåg sorligt nog att jag faktiskt var mycket mycket roligare förut. Detta känns hemskt, så jag måste försöka jobba bort min tråkighet. Fast inte än, för nu ska jag  fundera på en grej. Ni kan nöja er med lite bilder så länge.








Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0