Lördag

Igår träffade jag Martin inne i stan och åt lunch. Han skulle på någon ledarskapskurs, och jag fick underhålla honom ett tag, eftersom han inte ville sitta i Handen i ett år. Det var himlarns trevligt.

Idag har jag en riktigt slapp dag. Jag firar aktivt det faktum att jag officiellt klarat min första termin. Jag är så.jävla.nöjd. Detta firar vi ikväll med lax och risnudlar(=fett gott).



Så här kul tyckte Martin att det var med isen. Så kul att han ville pröva ställa väskan på.


Elin


Kommentarer
Postat av: Jossan

Elin mår du verkligen bra? Jag menar, steget från pressad potatis till risnudlar kom så plötslig! Det kanske bara är en fas, eller en kris??

2011-02-05 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0