En nästan helt vanlig Torsdag

Hej och hå. Nu sitter jag utslagen i soffan efter en hård dag fylld med teknisk geologi, teknisk geologi och ännu lite mer teknisk geologi. Jag blev till och med så uttråkad på föreläsningarna idag att jag ritade och kladdade ner i stort sett allt jag kunde i min almanacka. Så vad ska jag nu göra på tråkiga föreläsningar i framtiden? En annan bidragande orsak till att dagen varit hård kan bero på bristande sömn. Det var nämligen så att kylskåpet började pipa igår kväll, det började pipa ungefär var 45 minut och slutade inte förrän man tryckte på en knapp. Så när vi skulle gå och lägga oss började det pipa och så fortsatte det på natten. Så i natt har jag och Jonas jobbat skift med att stänga av ett pipande kylskåp. Eller så kan man säga att vi har förberett oss på hur det är att ha en skrikande unge på nätterna som man måste natta om hela tiden. Så nu är vi förberedda på den punkten också, när det nu blir dags för det.
Nu piper iallafall inte kylen längre då vi fixat till den lite. Det var också frustrerande att inte kunna ringa pappa och fråga varför kylen piper, eftersom de är i Afrika. Men denna gång klarade jag det utan mina föräldrars hjälp. Riktigt stolt.
Nej nu ska jag kanske plugga en liten sväng innan jag ska falla ner i koma vid åttatiden då det är Landskampen på tv, det vill man inte missa.
/Carin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk! En gång i tiden hade du väl en tamagucchi (stavningen?), och nu har du ett kylskåp. Hoppas ni får sova i natt!

2011-02-10 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0