Torsdag

Så glest så glest här på bloggen. Men jag har ju varit sååååå upptagen den senaste tiden. I tisdags till exempel. Först var jag på vårdcentralen och lämnade lite blodprov. Sen åkte jag till huddinge och väntade en halvtimme på att affärerna skulle öppna innan jag köpte julklappar till Malin och Jonas. Sen åkte jag hem och väntade sex timmar på att träna. JOBBIGT.

Idag ska jag in till stan för att hämta ett par skor som tillhör Jonas, och kanske kolla på något trevligt klädesplagg till mig för att fira att jag är så trevlig. Vi får se vad som händer.




Så här skulle det se ut om jag var med i landslaget!


Elin

Kommentarer
Postat av: elin

Vilken snygging Elin!

2011-12-08 @ 16:33:00
URL: http://frokenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0