Måndag

Idag har jag firat gårdagens goa lopp med att cykla lite med pappa. Enligt eniro och mig själv ca 25 km. Pappa verkade göra sitt bästa för att få mig så trött som möjligt genom att lura iväg på en runda med minst en miljon backar och genom att cykla så fort han bara kunde. Eller i alla fall tillräckligt fort för att jag skulle ligga 50-150 meter bakom hela tiden. Tillräckligt fort för att lura mig att köra järnet för att komma ikapp men inte lyckas. Dödligt trött just nu.

Firar dagens träning med att göra blåbärspaj av de blåbär som jag och Joppe samlade på oss förut. Lite svamp lyckades vi plocka på oss också, fast det är så mörkt nu så jag orkar inte ta en bild. Fast för att visa vad svamp är så lägger jag upp en från förra årets trattkantarellskörd.



Elin

Kommentarer
Postat av: Bettina

Jahaa, just det, sådär såg svampar ut ju! Tack för hjälpen, Elin! Du är knäpp, Gagiwurst ;).

2011-08-27 @ 17:32:24
URL: http://bettinaaebi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0