En veckas tystnad

Har som synes varit lite dött på bloggfronten sista tiden. Men vi har ju fullt upp båda två.
Igår vann jag säsongens andra pris, vilket innebär att jag snart kan lägga min orienteringskarriär på hyllan. Två fina glas från Orrefors, som vi premiärkörde igår med lite bärs.


Idag har jag tränat lite och läst bok, är dock inte superimponerad av Mia-Sanningen om Gömda. Kanske för att jag inte läst Gömda, kanske för att det helt enkelt inte är en så fruktansvärt bra bok. Vet ej, men läser glatt vidare ändå. Man kan ju liksom inte inte läsa ut en bok. Till och med Låt den rätte komma in, och DEN var dålig.


Nu är det dags för nyinköpt vattenmelon och mer tv, life is sweeeeet.


Elin

Kommentarer
Postat av: svankvinnan

Helvete alltså! Jag blev så fruktansvärt irriterad när jag läste den boken... OK att kvinnan vill berätta en historia, det köper jag. Däremot tycker jag att hon borde ha övervägt att kanske lära sig att skriva innan hon började. Upplägget är så där härjigt att jag blir alldeles åksjuk.

2011-08-18 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0