Torsdag

Idag har jag rensat mitt rum. Det var ASjobbigt. Hur mycket grejer som helst och jag kan inte slänga saker. Jonas fick komma ner och hjälpa till, och efter en kvarts slänghets började jag grina. Som ett litet barn satt jag på golvet i min röra och grät för att jag inte ville slänga mina saker. Saker jag inte använt sen innan jag flyttade till Hallsberg. Men jag lugnade ner mig lite och sen gick det bra.

När jag, efter att Jonas lämnat mig för att hänga på berget, åter satt på golvet tog jag en paus. Detta skedde när jag rensade böcker. I mitt rensande så fann jag två gamla och relativt dåliga böcker. Ensamma. Tillsammans blidade de något som var näst intill magiskt. Men det saknades en komponent för att det hela skulle vara fullbordat.

Jag funderade en stund på att be Jonas komma tillbaka med den sista delen, men det kändes allt för omständigt. Efter en stunds tänkande hittade jag det jag behövde; pärlplatta och pärlor. Jag knopade i kanske tio minuter, och sedan kunde jag stolt se ned på detta



Denna bild är tillägnad min syster, som förmodligen är den enda som uppskattar skämtet som syftar till den magiska filmen Easy A.


Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

B:Shouldnt you be like in love with him and shit?!



O:I would if I was a # living # of #!



Bästa filmen ever!!!!!!!

2011-04-21 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0