Tjejer i stallet

Vilken strålande Måndag det har varit. Skoldagen var väl iofs si sådär men efteråt tog jag och Magda bussen till Staffanstorp där Jannicke hämtade upp oss för att åka till stallet. Så idag har vi spenderat timmar i stallet och borstat hästar, mockat, ridit och fodrat. Himla mysigt. Både jag och Magda trivdes som fisken i vattnet när vi fick återuppliva lite gamla minnen från stalltiden. Dessutom var det kanon fint väder ute, vilket passade perfekt på vår härliga ridtur.

Nu har jag precis ätit och duschat och sitter utslagen i soffan och väntar på att träningsvärken i ljumskarna ska smyga sig på. Vi har bestämt att vi ska till stallet snart igen! Det var skönt att komma bort från all skola där projekten med huset tar över mitt liv och bara hänga runt i ridbyxor och kängor.
Nej nu ska jag hoppa i sängen. Idag bjuder jag er på en bild på fina Magda i hästhagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0