Påskafton

Nu har jag skrapat ihop ytterligare lite vuxenpoäng i mitt liv och deklarerat, det tar sig. Jag gick även upp klockan åtta idag vilket också borde räknas som vuxenpoäng. Förutom mina vuxenpoäng har jag sprungit nu på morgonen innan det blir tropiskt varmt. Sprang "Falla runt" och det kändes faktiskt bra, i början var det sjukt segt och kände mig mest som en tjock elefant men sen när halva vägen var kvar fick mina ben något ryck och började springa skitfort. Kul att benen vill framåt iallafall!

Snart bär det av till Kolmårdens djurpark och lite Vildmarkshotell med Jonas and his family. Kommer bli en härlig påskhelg. Bilden under bjuder jag på för att beskriva hur mycket jag saknar Elin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0