Onsdag

I helgen var vi som sagt var i Jönköping. Jag hade ont i halsen och bangade ur på att springa söndagen, men på måndagen var jag fit for fight igen. Detta resulterade i en mycket hedersvärd första plats bland Cajjsunk vilket jag är mycket nöjd med.

Igår var jag i skolan ett tag, och sen åkte jag hem och flyttade. Mellan kvart i fem och kvart över nio höll vi på och jag kan nu konstatera att jag aldrig mer ska flytta i hela mitt liv. Eller kanske, men då ska jag bara köpa nya grejer och inte flytta med massa annat. Dö-jobbigt var det, men framförallt var det ASTRÅKIGT.

Idag har jag ringt skatteverket och tagit reda på att jag inte behöver deklarera vilket är niiiiice. Har även hunnit fundera på när jag ska åka till skolan och vad jag ska göra innan. Kul morgon, med andra ord.

Orkar inte ladda in bilderna från helgen, så nöj er med en gammal.



Elin

Kommentarer
Postat av: Klara

Men jag vill se bilderna från helgen ju! Facebook månne?

2011-04-29 @ 07:52:58
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0