Måndag

Igår kom jag hem från en nice helg på Gotland. Riktigt roligt var det, och orienteringen flöt på som bara den! Farten kan så klart jobbas på en hel del, men orienteringen sitter så jävla stenhårt. Jag är fan bäst, som Jonas skulle sagt.

Idag har jag bakat muffins, handlat och börjat packa mina kläder inför flytten. Känns jättejobbigt, eftersom jag måste rensa och Jonas tvingar mig att tänka logiskt. Jag HATAR att göra mig av med kläder eftersom jag alltid tänker att jag kommer sakna dem i framtiden när jag kommer på att jag vill använda just det plagget igen. Men Jonas är stenhård, och försöker få mig att inse att om jag inte använt kläderna sen jag flyttade in så är det förmodligen läge att dumpa dem.

Hittade en skum fågel i trädet utanför också. Någon som vet sort?




Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0