Malmö på en Lördag

Hejsan!
Alldeles för lite sömn i natt gör att jag nu ligger död i soffan och äter kex. Dagen i Malmö har varit kanon förutom att jag blev besviken på mina shoppingskills. Jag kom bara hem med ett par jeansshorts vilket verkligen inte är likt mig. Möjligen har studentlivet gjort mig snål eller så har alla affärer bara fula kläder nu för tiden.
Ikväll blir det tacos, likt många andra Lördagar. Sen lite tv och film till det, allt för att ladda upp inför imorgon då jag ska ge järnet med flyttpackning och allt vad det innebär. Nu ska jag försöka intressera mig i innebandyfinalen som går på tv, för det vill nog Jonas att jag ska göra. Bilden nedan visar en bild på tuffingen Jonas i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0