Lite födelsedag och en Tisdag

Igår var det medeldistanstävling utanför Jönköping. Där var Elin den bättre av oss och slog mig med två minuter, himla duktig den där Elin. Efter tävlingen igår firade vi pappa som fyllde 54 år. Dessutom kom det en leverans av "Linas matkasse" hit hem, ni vet hon på reklamen. Himla hippa och moderna mamma och pappa har blivit som börjat beställa hem sådant. Så idag ska jag laga något som ska likna lammfärsbiffar med fetaost, det står att det är en tuff maträtt att laga men inget skrämmer bort mig.

Snart ska jag hoppa ut på ett löppass i skogen innan det är dags för att börja plugga lite Praktisk Husbyggnadsteknik (jag vet att jag har påsklov, men har lyckats komma efter av någon anledning). Efter det blir det lite hemmahäng innan mamma kommer hem, för då ska jag nog följa med henne ut till motionscentralen och städa.

Det var min Tisdagsresumé.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0