Kat(t)astrof

Sitter på föreläsningen och låstas att jag lyssnar på Malin när hon pratar. Men det gör jag inte. Eller jag gjorde det förut, när hon gav mig ett kul skämt att blogga om. Jag lyssnar alltid när jag får bra bloggtips, för jag är ju sååååå grym bloggerska. Alltså typ 200 000 läsare varje dag. My god.

I alla fall; vad får man om man kissar på en katt? Jo, en kissekatt(paus för asgarv)
Och vad får man om man missar när man kissar på sagd katt? En kissemiss minsann!

Nu ska jag köra klart föreläsningen, sen ska jag till Huddinge och gå på apoteket, sen till skolan, sen på tävling, sen på affären för att köpa chokladpudding till Jonas, sen till bilen (hoppas jag på för jag vill inte gå hem) sen hem, sen äta, sen duscha, sen tv-isera mig, sen dricka oboy, sen borsta tänderna, sen sova, sen vakna, sen gå upp, sen börja om fast utan tävlingen och apoteket och utan chokladpudding och plus det jag gör på morgonen.



En cool bild

Elin

PS. Det sista stycket är tillägnat min bästa tjejkompis Martin, och jag hoppas han förstår skämtet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0