Fredag

Sitter och taggar till Grymnatta som vi ska åka iväg på strax. För er som inte vet är detta en orienteringstävling. Jag kör D21 Kort, vilket är asnice eftersom det bara är 4,5 km. Är dock lite osäker på om det verkligen kommer vara så gött, eftersom banan förmodligen kommer vara rätt köttig. Det hör man ju liksom på namnet, Grymnatta.

Hur som helst, idag har jag träffat Karro efter skolan. Det var också asnice. Hon tog en söt bild på mig där man ser hur taggad jag är på att köra ikväll.




TAGGA!!!
Elin

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah far bilder i huvudet nar du kottar runt pa grymmis, kor hart!

2011-04-09 @ 04:30:25
URL: http://ellentuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0