Fredag

Sitter och chillar hemma i mitt nya hem. Är sjukt trött efter att ha städat halva dagen, men å andra sidan så hade jag nog fått städa i en och en halv dag om inte Annika och Sten kommit upp för att hjälpa till. TACK!

Ska snart dra igång lite potatisborstande och sen fortsätta med att göra klyftisar. Gotte. Nu kollar jag på TV4 Fakta, i väntan på att jag ska få se lite Animal Cops på Animal Planet. Det är en av de bättre sakerna med mitt nya hem, MASSOR med tv-kanaler. För mig som är tv-freak är detta fantastiskt.

Nu återgår jag till mer chill innan jag måste börja tagga inför morgondagen då jag ska befinna mig 10mila mellan typ ett på lördag och okänd tid på söndag-dag. NICE!

Langar en bild på Klara från i helgen eftersom hon ville se det..



Elin

Kommentarer
Postat av: Klara

haha va fan. det var kanske inte just bara bilderna på mig jag ville se...!

2011-04-29 @ 20:55:02
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0