Torsdag

Idag har jag haft fullt upp, i alla fall halva dagen. Först var jag i skolan i två timmar och hade seminarie där jag opponerade och blev opponerad på. Sedan åkte jag till Huddinge och satte in lite pengar på banken, och sen handlade en bok och en mapp att lägga papper i. Sen åkte jag hem och tittade på top model och tyra show. Efter detta bar det av tillbaka till skolan, nästan i alla fall. Jag mötte upp Jonas på KI och fick göra ett Åhstrands test. Det gick bra, jag hade tydligen sjukt bra värden. Dock tvivlar jag på detta, men är det fel så visar det sig senare.

När detta var gjort körde vi också ett coopertest, där jag sprang 2 km på 9.30. Rent tekniskt sett var det inte ett jätte bra resultat, men när jag räknat med 15 så var det ju ett klart bättre resultat.

Efter att jag kom hem från detta har jag inte gjort så mycket alls, bara lagat lite middag och hängt. Skönt har det varit i alla fall.

Nu ska jag sova

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0