Tisdag mina vänner

Hallå där! Nu bryter jag mig in i Elins härliga blogginlägg och bloggar lite från mig.

Mitt Lundaliv går bra, jag har vant mig lite mer vid skånskan, hittar lite bättre än innan i Lund, har nästan lärt mig hitta i lagboken, förstår iallafall en bråkdel av all endimensionell analys (matematikkursen), betalat min första hyra, manglat lakan för första gången i mitt liv osv. Det går helt enkelt bra nu. Tisdagen har inte bjudit på något höjdarväder, grå himmel med väldigt kalla höstgrader i luften och en förbaskad jädra motvind. Det är helt galet hur mycket det faktiskt blåser här nere.

Idag har jag även förutom skolan mellan åtta och fem hunnit med att följa med Magda på arkitektutställning där hennes boyfriend deltog. Mycket fina och coola grejer! Därefter har jag hunnit hem och se ifatt Superstars avsnitt 4 och sist men inte minst tränat styrka med Jonas i vardagsrummet. Nu ska jag hoppa vidare till soffan och tillbringa resten av kvällen där.

Carin


Kommentarer
Postat av: Malin!

Kul att höra hur du har det :)

Och vad bra allt verkar.. jag bara måste få träffa dig snart vännen! Vi kommer ner i höst, helt klart!

Puss puss

2010-10-04 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0