Söndag

Okej, här på bloggen tycks det vara något fel. Det senaste inlägget säger att jag fyller år. Det gör jag ju inte längre. Och det är inte heller onsdag längre, utan söndag (höll på att skriva fredag).

Onsdagen var dock en bra dag, så jag ska inte klaga alls. Först fick jag frukost på sängen av Jonas, sen hade jag födelsedagslunch med farmor och Malin. Sen åt jag middag med Jonas. Det var, som sagt var, en mycket angenäm dag.

Efter onsdagen har det bara rullat på, jag har varit i skolan och haft sittning och kalas för Johanna och sprungit DM. Och idag har jag fikat och spelat spel med Johanna, Karro, Jossan, Martin och Jonas. Jag kan bara meddela att båda Alias omgångerna vann mitt lag överlägset. Frågan är bara om detta säger något om mig, eller mina motståndare?

Nu är det Mamma Mia.
Elin

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad säger det om mig? Vi var ju iaf dream-team, trotts att du fyller år:)!

2010-09-13 @ 17:58:07
Postat av: Jossan

Eller jag kanske ska skriva: för att du fyller år...

2010-09-13 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0