Lördag

Ja vi får sannerligen hoppas på att Carin blir mer bloggaktiv, för jag sköter mig rätt dåligt i nuläget.

Idag har jag i alla fall varit i stan. Först med pappa, som köpte mig en födelsedagspresent i form av en ny mobil. TACK MAMMA OCH PAPPA! Sen med Johanna, Ellen, Klara och Malin. Vi fikade lite och hängde lite.

Igår hade vi finsittning med Söfre, vilket var väldigt trevligt. Var dock lite trött eftersom jag jobbade på fritids från tolv till fyra. De verkar gilla mig av någon anledning. Kanske för att jag kan jobba?

Detta är i alla fall min nya telefon




Nu är det Notting Hill på tv, och jag måste självklart återgå till att säga repliker!
Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0