Söndag

Nu sitter jag och jäser i soffan. Vi har precis lagat och ätit middag, som bestod av pizza. Den blev riktigt god, och jag tror detta berodde på tomatsåsen som i sig var sjuuuukt god (något som i sin tur berodde på att vi hade krossade tomater med chili).

Idag har jag fikat med Johanna och Karro, eftersom Johanna åker till Kanada imorn! Spännande tycker jag. Dock måste jag fixa skype, och dessutom lära mig det. Fikat var i alla fall trevlig, och vi försåg Johanna med diverse användbar litteratur (bl.a. David Batras lappbok som jag tror heter Det var ju tråkigt).

Igår var det 25-manna, och jag sprang för Tullinges fjärde lag. Kan meddela att trots lite darr i mitten, så var vi det bästa av de fyra jämna Tullingelagen. Vi blev 71, och det är ju 13 platser bättre än förra året (då jag också sprang i fjärdelaget och också vann den interna kampen). Tullinges första lag var 15, vi 71, andralaget var 85, tredje 110 och femte har jag tyvärr ingen koll på eftersom någon inte lagt in detta på Tullinges hemisda.

Nu är det tv som gäller.

Denna tog jag på prommis med Jonas i fredags

Elin

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så typiskt dig elin att fota bajskorvar!! Skitunge...

2010-10-13 @ 11:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0