Onsdag

Ja i helgen var vi på maskerad och så plockade vi svamp och roade oss massor. Nu är det dags för lite olika bilder


En liten blomma


Ett litet löv


Bosse hoppade ner för en kant, och det visade sig att snöret var för kort för denna sortens övningar


Sen blev han räddad av Jonas, då blev han glad
 
När räddningen var färdig gick jag ut för att leka med de manuella inställningarna på kameran, och jag är rätt så nöjd


Här hittade jag en svamp


Utanför Hågelby för middag för Pappa


Sen gick vi på maskis, och där mötte Flint Kalle sina ärkefiender Bröderna Fluff


Och Findus mötte han från This is England som ingen kan namnet på


Detta var alltså min helg, nu måste jag återgå till Days of our lives

Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt att få se bilderna på er! =) Och va fina kort du tog i skogen! Kram till er!

2010-10-06 @ 12:45:21
Postat av: Johanna nr. 2

Jag trodde du gick i skolan! Days of our lives? Hm...

2010-10-06 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0