HemHem


Nu är jag äntligen hemma på min gata. Mamma och pappa ser faktiskt ut som vanligt och huset står kvar där det stod när jag lämnade det i Augusti. Det känns lite konstigt att vara hemma, det är ovant att kylskåpet är proppfullt och att tvätten tvättas "automatiskt". Dock har mina föräldrar ägnat sig åt lite förändring i huset när alla barnen flyttat ut, Marcus rum har tillexempel förvandlats till tvrum och mitt rum har blivit sovrum/arbetsrum, jag får se vad som ändras här näst.

Jag ska vara hemma i Fimpen tills på onsdag då jag drar ner till Lund igen för tenta och ännu mera studier. Så dessa dagar blir det mycket plugg men även massor av mys med familjen. Jag ska nog försöka väcka liv i pappas gamla mattekunskaper så jag kan få hjälp med min endimensionella analys. Jag ska klara tentan!

Jag återkommer, lev väl!





Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0