Vinterstudion <3

Först och främst vill jag bara meddela att Shout out louds var äckligt bra igår på sin spelning. Helt crazy banana! Nu har jag suttit bänkad i soffan från klockan tio imorse, då äntligen Vinterstudion har dragit igång. Jag är så jädrans lycklig för det, nu kommer de älskade timmarna i soffan på helgerna tillbaka. Jag älskar verkligen vinterstudion, nu väntar jag bara på att skidskyttet ska komma igång också. Idag är det längdskidor för damerna och herrarna, och Kalla har precis kommit tvåa. Heja Sverige!

Ikväll är det förövrigt L-sittning på ÖGs, vilket kommer bli hur kul som helst. Så nu är sångboken nedpackad i handväskan och klockan halv tre styr vi kosan mot Maggans place för att böra föra inför kvällen- och nattensäventyr. Jag hoppas nog mest av allt att jag ska slippa gå upp på bordet och dansa, hoppas att Peter och Jakob glömt bort det.

Vi hörs!  / Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0