Torsdag

Idag har jag varit i skolan igen. Från nio till fyra, kände mig himla duktig. Speciellt med tanke på att seminariet bara var mellan tio och tolv. Men det var kul, speciellt när Malin berättade att hon först förra veckan fick veta att Afrika var en kontinent. Hon har alltså i 19 år trott att det var ett land. Det hade vi mycket, mycket kul åt. Jag fnissade så mycket att jag var rädd att kissa på mig, men det gick bra.

Dessutom har jag tränat ikväll. Det var nattuggla vid Flottsbro som gällde, och det var mycket kul. Dock funderade jag ett tag på vad fan jag håller på med för sport. Ut mitt i skogen när det är minus grader och snöar jätte mycket. När man dessutom badar i diverse frusna kärr, så blir man ännu mer fundersam. Jonas var i alla fall väldigt duktig, han slogs mot Lundanes och Nordi. Jag vet inte vem som vann, men jag tror att det var Jonas.

Så här kul var det att springa tyckte Jonas. Redan innan faktiskt.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0