Fredag, tentafritt!

Har precis fått strikta order att uppdatera "sidan", som min käre fader så fint uttryckte sig. Självklart ska jag göra det nu när jag är tentafri.

Har sedan på två dagar genomfört två tentor som faktiskt gick rätt bra. Hoppas jag på. Det kändes bra, och jag har inte gråtit något alls efter (i motsats till efter den förra) så jag håller alla tummar jag har. Så för att fira detta har jag tentafest i soffan framför en film och lite disk. Mysigt. Måste nog fira lite mer imorn med diskfest. Kuuuul.

Får se vad som händer i helgen, förutom diskfesten alltså. Hade hoppats på att åka in till stan med någon, men vet inte hur de planerna går. Det visar sig. Skulle även vilja ut i skogen och leka lite med kameran, men jag känner mig så löjlig när jag gör det själv så vi får se hur det går med den delen också...

Här är i alla fall två bilder som jag tog senast jag var ute.






Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0