Måndag

Jag har inte riktigt varit lika aktiv som Elin idag men jag har roat mig på andra sätt. Först avverkade jag mitt sista svenska c tal i skolan vilket gick fenomenalt. Efter skolan åkte jag till Askersund för att ta hand om min kära pojkvän som skadat foten på hans fotbollsmatch igår. Väl i Askersund blev jag även bjuden på fika av Jonas pappa Lars eftersom att det är internationella kvinnodagen idag, mycket trevligt! Den fikan var välbehövlig för efter den blev det tretimmars sjukhus besök med Jonas och hans fot. Röntgen visade till slut efter många turer hit och dit att foten inte var bruten, vilket kändes skönt.

Efter denna innehållsrika dag sitter jag nu och tittar på Boston Tea Party. Mycket bra program. God natt!

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0