Tisdag

Jag fortsätter med mitt bloggande och berättar om dagens händelser.

Jag började dagen hemma hos Emeli med lite hudvårdsgrejs och ansiktsmasksläggning med Karro och Johanna. Efter detta tog jag en paus hemma och gick ut med taxarna så att de skulle bli glada. Det blev de. Sedan mötte jag upp mina kvinnor nere på Sabis som numera av någon konstig anledning bytt namn till Matextra.

När vi hängt klart i centrum så tog vi oss upp till Johanna och gjorde lite tacos. Sen kom vårt sällskap som bestod av Ellen samt bröderna Kärrström, och dessa utfodrade vi innan det var dags för att baka paj. Sedan åt vi pajen, hängde lite och tittade på film.

Jag hann även med lite träning efter allt detta, och det var kul. Det var den första träningen jag sprungit sedan i Mars som kändes riktigt rolig och otvungen. Jag insåg att detta är varför jag håller på med orientering. Kul.

Nu ska jag titta lite på tv och sedan läsa lite bok. Sen är det susse dags.


Elin

Kommentarer
Postat av: prutt

menar du kanske maj? ;)

2010-06-16 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0