Torsdag

Idag har det varit en mycket lång dag. Den började klockan sex med uppstigning för att åka till jobbet där jag sa upp mig. Jag är mycket nöjd med detta beslut, eftersom jag ogillar slav/volontär arbete. Speciellt om det är jag själv som ska utföra det.

Sedan åkte jag hem och gick ut med taxarna för att åka till Karro för lite häng och pannkakstårta. Från henne fortsatte vi in till stan där vi lämnade in mina cvn på diverse ställen och sedan ägnade oss åt lite shopping.

När jag kom hem mötte min syster mig vid stationen då vi skulle handla tillsammans. Det blev pizza-grejer, och när vi tagit oss till le haus så kirrade vi lite mat. Gott var det, och sen hamnade jag här.

Imorn får jag se vad jag gör, förmodligen ska jag åka och bada med syster och Matilda. Spännande.


Nu ska jag hänga vidare
Elin

Kommentarer
Postat av: afrikakillen

Volontärarbete gör att världen fungerar.. Så jag tycker du borde tänka på vad du skriver asså...om inte jag vart i africka hade dom typ inte levat lengre..

2010-07-11 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0