Söndag

Ska börja med att be om ursäkt till martin, förlåt. Det var inte meningen att få dig att gråta som en liten flicka:) Haha.

Idag har jag bara hängt en massa. Solade lite på förmiddagen, det var helt vansinnigt varmt. Efter att jag smält färdigt sydde jag lite på en kjol till syster min, och hon blev jätte glad. Så glad att vi bestämde oss för att ta en långpromenad med taxarna. Det tyckte de var roligt, väldigt kul. Så kul att både Bosse och Felix simmade frivilligt utan att jag la i dem. Detta säger mycket för Bosse tycker så illa om vatten att han helst inte skulle dricka om det inte var nödvändigt.

Sen kom vi hem och jag vilade lite och nu har jag duschat. Andra gången den här veckan för alla som undrar hur äcklig jag är.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0