Nyheter

Idag kommer jag med både bra och dåliga nyheter. Vi börjar med de dåliga, det brukar kännas bättre. Jag är fortfarande sjuk och jag känner att min röst snart är tillbaks där den var dagen efter studenten, alltså noll. Halsen känns nu alldeles röd och uppskuren där varje sväljning känns rent ut sagt förjäklig. Smärtan skulle kunna liknas med att snurra runt en kniv ett varv samtidigt som någon trycker ihop halsen så den blir helt ihopmosad. Eller nej jag kan inte förklara smärtan, men smärtan i halsen jag lider av just nu tar sig lätt in på topp tre av "mina värsta halsont-sjukdomar i livet" listan. Så nu kan ni tycka synd om mig.

Från dåligt till bra, vi glömmer de dåliga nyheterna för en stund och ser fram emot kvällen då de bra nyheterna går av stapeln. Jag hoppas att ni redan förstår vad jag menar, men jag ska vara övertydlig så ingen går miste om ett utav årets mysigaste tvprogram. Ikväll klockan 20.00 på tv4 börjar nämligen Sommar med Ernst! Jag gillar det programmet starkt, och Ernst också! Så nu börjar nedräkningen, bara 90 minuter kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0