Lördag

Idag har jag sprungit från Årstaberg till stan tillsammans med Karro, Johanna, Ida och Johan. Jag höll på att avlida för att jag är så otränad, så det slutade med att Johan fick ta över min magväska för att jag skulle orka springa mer. Lite pinsamt, men det var ju samtidigt så att jag fick den bästa träningen.

När vi kommit fram så badade vi lite. Det var så kallt att man domnade och jag fick lite panik, men jag tror vi roade turisterna som skulle åka sightseeing båt från kajen där vi var. Efter badet bjöd Johan oss på brunch. Det var sinnessjukt gott, och jag åt tills jag nästan kräktes. Så gott var det. Jag ska börja med att alltid äta brunch. Smaskens alltså.

Nu har jag börjat putsa fönstrena, så mamma ska bli glad. Har halva vardagsrummetsinsida kvar och köket, sen har jag gjort mitt med fönsterputsen. Men nu har jag en liten paus.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0