Lördag

Jag har nu haft en mycket trevlig vecka i Örebro. Den började dock rätt dåligt. Jag fick inte åka med mitt tåg för att jag hade cykel. Sen fick jag inte åka med mitt pendeltåg för att jag hade cykel. Dock blev jag räddad av familjen Ström som förbarmade sig över mig och tog med mig ner till Örebro. En himla tur för mig, då jag var i upplösningstillstånd.

Oringen mässigt har det inte var en kanonbra vecka. Det har regnat galet mycket och jag insåg att jag är alldeles för dåligt tränad för att orka springa dryga sju kilometer fyra dagar av fem i över en timme åt gången. Men utöver det så var det en bra vecka. Jag hade det trevligt i mitt hus och det var bra.

Nu sitter jag uppe i lägenheten och ska snart börja tvätta mina kläder.

Här kommer ännu en bild på en solnedgång



Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

sunset i miami

2010-07-31 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0