hoho

Nu är jag hemkommen från jobbet och har vräkt ut mig på trädäcket i solen med lite Oskar Linnros i högtalarna. Detta är mycket trevligt. Snart ska jag även försöka mig på ett styrkepass här i solen, allt för att slå två flugor i en smäll. Det är ju så man får göra när man är en arbetande kvinna och tiden är knapp.

Förresten fick reda på antagningen idag, och JAG KOM IN I LUND! Yes! Så nu blir det civilingejör med inriktining Lantmäteri till hösten! Jag ser fram sjukt mycket mot det, och det känns extra skönt att jag dessutom redan har lägenhet fixad nere i Skåneland. Nu blir det väntan, uppladdning och lite påläsning på språket där nere innan det är dags.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0