Östersundis

Hej och hå då har jag klarat av första dagen på det nya året. Dagen har dock varit väldigt slapp men mysig, en så kallad återhämtningsdag. Imorgon bär det av norr ut i landet. Jag ska nämligen åka med Jonas och Lena (Jonas mamma) upp till Östersund och Norderön där Jonas kommer ifrån. Jag har aldrig varit så långt norrut så jag är himla taggad. Det kommer bli hur mysigt och roligt som helst dessa dagar. Jag ska få åka skidor, spana in Östersund och åka bil på isväg. Så imorgon är jag till och med mer norrut än vad Elin är, det ni! Inte varje dag det inte. Elin, vi kanske kan vinka till varandra då? Om vi letar oss upp på bergen där uppe? Nej nu ska jag hoppa ned i sängen och tänka över min packning så jag har med mig allt.

Norrland here I come!

/Carin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0