Onsdag 2

Nu har även jag hittat tillbaka till datorn, eller kanske snarare till bloggen. Jag har nämligen spenderat nästan hela kvällen framför datorn. Detta beror som bekant på att Carin befinner sig i Askersund.

Appropå Carin så fann jag ju som tidigare nämnt en iPod i tvättmaskinen. Denna tillföll självklart Elins hittefond. Genom denna fond sponsrar vi ägaren på så sätt att allt som hittas tillfaller denne. Alltså jag. Himla bra fond det där.

Det har varit en hård dag, uppstigning klockan kvart över sju för lite spinning vid åtta, sen direkt till badet för vattengympa och vidare därifrån till skolan. Sen fick jag komma hem, men bara för att direkt åka iväg på träning. Sist nämnda gick dåligt. Jag var seg och trött och ju mer vi sprang, desto mer omotiverad blev jag på att trampa knädjup snö. Så jag bröt och sprang hem när vi var längst bort.

Nu är det Morden i Midsomer, adjö.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0