Lördag

Igår hade jag otur (läs: var sjukt klantig) och missade mitt tåg. Så jag fick vänta i två timmar till på nästa tåg, som dessutom var sent med 40 minuter. Det var mindre kul. Men jag kom i alla fall fram efter ett tag.

Idag så tränade vi lite. Här hade jag också otur (läs: var nästan sjukt klantig) och fick bara med mig de orienteringsskor som jag inte slängt i våras när jag köpte nya för att sulorna släppt. Dessa var med andra ord helt intorkade eftersom jag inte använt dem. Detta resulterade i att jag fick springa i Jonas 41 skor, trots att jag har 37. Det blev kallt om tårna, men det gör inget.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Scrubs med Malin. Det är trevligt. Adjö



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0