Lördag, Bruksvallarna

Nu sitter jag återigen i soffan i Bruksvallarna. Igår var vi på 80-års kalas i Sundsvall, då morfar fyllde år. Idag har vi besökt någon som fyllde 50, farfars syster och hennes man och slutligen har vi haft köldtävling. Det sistnämnda gick ut på att vi när vi åkte från Funäsdalen på vägen hem gissade på hur kallt det skulle vara på det kallaste stället mellan Funäs och Bruks. Jag gissade -27, mamma -28 och pappa -29. Jag var närmast seger då platsen vi bestämt endast var nere på -26.

Sen har vi hängt med Jonas, bastat, ätit middag och tittat på högskoleutbildningar till mig. Det har varit trevligt. Nu så kommer lite fina bilder som jag har tatt. ADJÖ





Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0