Lördag

Här sitter jag nu i köket där mor min bakar semlor (MUMS) och taxarna ligger på golvet. Det har varit en relativt ohändelserik dag, först tränade jag i klubbstugan. Snöpuls med Karro var det som stog på agendan. Och sedan var det dags för elitmöte med klubben, och vi förberedde oss på att sitta ett antal timmar.

Dessa möten har nämligen en tendens att dra ut på tiden något fruktansvärt. Idag var ett av de snabbare möten vi haft, det tog "bara" två timmar att tråckla oss igenom de 13 punkter vi skulle disskutera.

Sen åkte jag hem och gjorde fyra matte uppgifter, som jag klarade galant, och nu är jag här. Kul dag. Dock kommer Jonas om två och en halv timme så det blir kul. Han börjar nämligen skolan på måndag.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0