LÖrdaG

Idag är det Lördag för alla som inte visste. I eftermiddag väntas Patrullorientering made by Oskar och mig. Det kommer bli hur bra som helst. Vi har nu varit på Viberga och inhandlat lite nödproviant och priser. Vi lyckades handla lösgodis för 100 kr! Det är en bedrift! Men man kan ju aldrig få för mycket av godis. Hunden Essy har även varit olydig idag och smitit i Nyhemsskogen och varit borta en timma, ajabaja. Tillslut kom hon fram, jag tror hon låg och smaskade på något rådjur under tiden när vi letade efter henne.

Nej nu är det dags för lite food! På tal om mat (food på engelska), så har jag avancerat idag och kan äta fast föda i ytterst liten mängd. Jag får tugga maten på vänstersida med största försiktighet. När jag satt och åt lite förut flög frågan upp i mitt huvud om en del av munnen kan bli svagare än den andra? Liksom som när man bryter ett ben och sen får börja gå på det igen så är det ju svagare än det andra. Gäller samma sak i munnen och med tänderna? Hm, det ska jag klura på över måltiden.

/Cajjis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0