Hoho

Nu har jag varit väldigt ickeaktiv dessa dagar, ajabaja! Idag har det varit skola och häng med Elin som stått på schemat. Idag sprang jag fyraminutersintervaller i snöpuls, fett jobbigt! Jag trodde jag skulle dö ett tag, men sen såg jag Elin hoppa runt i snön och ta kort med sin kamera så då tänkte jag att hon inte skulle behöva vara ensam och då struntade jag i att dö. Jag lyckades både få blodsmak i munnen och bortdomnade lår vilket jag anser är tecken på bra träning. Så imorgon räknar jag med träningsvärk!

Förresten skulle jag vilja meddela er läsare att jag drar ifrån i Elins och min godistävling, (den som köper mest godis vinner). Idag vann jag med hela tre kronor och femtio öre. Jag började dra ifrån med hästlängder, så Elin får nog skärpa sig snart innan hon blir utklassad. Hihi.



CARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0