Friday

Här på Kapplandsvägen tittas det också på Lets dance blandat med lite Skavlan. Innan detta tittade vi på På Spåret. Dock sitter jag mest och klagar över min väldigt otrevliga tandvärk. Jag känner mig som en gammal tant som klagar över tandvärk men jag har verkligen smärta. Det känns som att jag är förlamad i hela underkäken och kinden och tandköttet är helt svullet, jag liknar nästan en hamster. Jag har även bara kunnat äta rinnande föda idag vilket innebär yoghurt och filmjölk. Allt detta på grund av en jäkla visdomstand som håller på att växa fram. Orättvist!

Jag instämmer med Elins uttalande om elevhemsskvaller. Vi får hoppas på lite smått och gott kommande vecka.

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0