Torsdag afton

Nu har jag positionerat mig i soffan, det är mycket skönt för jag är riktigt trött. Detta beror förmodligen på en kombination av matkoma och träning. Det är helt sjukt att man kan bli såhär trött av lite träning och lite mat. Men sånt är livet.


Så här känner jag mig nu ungefär.


För övrigt hoppas jag med hela mitt hjärta att SJ lyckas sköta sitt jobb så pass bra att de klarar av att få igång tågen till Hallsberg till på söndag. För jag vill faktiskt inte missa grejer i skolan, för jag är ju så dum att jag inte fattar något (pik riktad till: syster).



Elin


Kommentarer
Postat av: Malin-extermskidåkare

Men alltså nu har det här antagit lite onödigt stora proportioner. Så sa jag aldrig.

2010-02-25 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0