Söndag

Okej. Jag lever fortfarande. Nu är jag hemma och jag har internet, vilket är vääääldigt skönt. Jag känner mig lite töntig, men jag vet inte vad jag ska göra i Hallsberg utan internet. Man tränar ju och hänger, men mellan dessa aktiviteter och när man är hemma på hål så vet jag inte vad jag ska göra.

Igår var jag och Jonas hemma hos Karro med Johan och Johanna, det var trevligt. Vi lagade mat och mobbade Karro för hennes fisochbajs-fobi, med andra ord en mycket givande afton.

Idag har jag tränat och nu sitter jag och små äter gelehjärtan ur skålen från bordet i väntan på dagens lunch som består av spaghetti och köttfärssås (MUMS). Sen är det dags att åka tillbaka till Hallsberg för ytterligare en vecka utan internet (eller inte, förhoppningsvis).



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0