Senare på fredagen

Nu är det kväll och vi missade På Spåret vilket känns lite tråkigt. Men istället vann vi sjukampen. Vi treor piskade allt motstånd och tog hem en skön seger, tänk att det alltid ska behövas rutin och erfarenhet för att vinna. Min granne Elin har lämnat mig för att springa ner till tågen och pussa på sin Jonas så jag är ganska ensam här nere, förutom alla killar som spelar fifa. Men det verkar lite omoget så jag håller mig undan.

Idag har jag förresten kommit på att Joel Alme är sjukt bra! Grym artist! Han rekommenderar jag verkligen att lägga till på spotifylistan. Nej dags att ta tag i den unga kvällen, det är ju faktiskt friday night!

Cajjis

Kommentarer
Postat av: Johanna

Carin vi är så lika, tycker också att Joel Alme är grym:P

2010-02-06 @ 00:29:08
Postat av: Carin

Yeah, han är bäst.

2010-02-06 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0