Onsdag

Igår bloggade jag  inte för jag hade fullt upp med annat. Jag började tidigt vid sju med uppstigning för att 56 minuter senare ta tåget. Dock var det så trångt att dörren där jag stog, vid en punkt öppnades lite pga allt tryck. Det var lite obehagligt, men jag överlevde.

Sen kom jag in till stan och undersökte min syn, och det har nu visat sig att jag ska skaffa brillor. Så nu har jag fyra par hemma på prov, men jag har nog redan valt tror jag. Det känns i alla fall som det.

När jag kom hem så tittade jag lite på Days of our lives, sen The Hangover på datorn och sen sov jag lite innan träningen som förövrigt var sjuuuukt jobbig. Jag är dock jävligt glad att jag pallade alla, eftersom jag tänkte ge upp efter typ två.

Idag har jag vaccinerat taxarna mot rabies, och tittat på Days- mitt bästa program. Nu hänger jag mest, och om ett par timmar ska jag laga lunch till Jonas. Hihi.





Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0