Onsdag

Nu har jag tränat pass nummer två och tre, ätit middag, hängt, lämnat tillbaka citronpepparen som vi lånade från våning två och funderat ett par gånger på att duscha. Än så länge går det dåligt på den fronten, det är jobbigt. Jag måste hitta en handduk som fungerar(något som känns mycket svårt eftersom jag vet att typ alla mina handdukar är tumlade och äckligt dåliga).  Dessutom måste jag köpa schampo.

Appropå köpa, igår lyssnade jag på den lilla impulsiva del jag har i hjärnan och slog till på en symaskin. Den är randig och var faktiskt billig (relativt alltså). Så nu sitter jag spänt och väntar på ankomsten av denna. Det ska bli hima kul.


Systrarna Sundqvist under helgens 70års partey



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0