Lördag

Sitter nu hemma i soffan (som vanligt) och tittar på reprisen av curlingen som Sverige vann igår. Nice jobbat alltså. Fast jag är måttligt intresserad måste jag säga, men jag håller som vanligt under detta os en god min. Jag har ju dessutom trots allt fått i mig lite fika.

Jag ska väg kanske också försöka mig på lite träning också, men detta har blivit en vilovecka. Dock en väldigt välbehövlig sådan. Vila två dagar på en vecka är lyx. Vardagslyx, som jag sagt om jag varit storbloggare.

Något jag även glömde säga igår var att vi var på bio. Vi såg Snabba Cash, lite efter alla andra, och den var helt okej. Jag tyckte den var seg i mitten, men den gjorde sig förmodligen bättre som bok.


Ungefär så här kul är curling



Elin

Kommentarer
Postat av: gammle amazon

då måste det vart kul

2010-03-01 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0